قد و سن از مهم ترین ملاك های انتخاب بازیكنان تیم ملی است
نوشته شده توسط : breketid

'میترا شعبانیان ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در حاشیه اردوی مقدماتی تیم ملی افزود:قد و سن افرادی كه به اردوی تیم ملی دعوت خواهندشد برای من بسیار مهم است و در 14 اردویی كه قرار است برای آمادگی تیم ملی والیبال زنان برگزار شود تمرینات بدنسازی و تقویت وضعیت روحی روانی بازیكنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: امروزه افزایش قدرت بدنی بازیكنان با استفاده از تمرینات دایمی و منظم و تقویت قوای روانی از عمده ترین برنامه های تیم های موفق است و ما نیز این پارامترها را در تمرینات تیم ملی مورد توجه ویژه قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: اردوی حاضر از روز گذشته -نهم فروردین ماه - با حضور 28 بازیكن رده سنی امید و زیر گروه تشكیل شده است و این بازیكنان هم گمنام بوده و هرگز سابقه تیم ملی نداشته اند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان با اشاره به اینكه این بازیكنان متولدین 1368 به بعد هستند، گفت : اینها در رنج سنی خوبی بوده و خوشبختانه از قامت خوبی نیز برخودار هستند كه امیدوارم بتوانیم بازیكنان خوبی از میان آنان برای تیم ملی انتخاب كنیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به پتانسیلی كه در این بازیكنان دیدم به فدراسیون پیشنهاد كرده ام در صورتی كه تعداد بازیكنان مستعد و خوب زیاد باشد تیم ملی ب نیز تشكیل شود تا ضمن داشتن تمرینات مناسب ، پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد.

به گفته شعبانیان، در صورتی كه فدراسیون امكانات كافی در اختیار تیم ملی قرار دهد می تواند تیم ملی ب نیز به موازات تیم الف تمرین كند.

شعبانیان گفت: در حال حاضر هدف اصلی ما حضور قدرتمند در رقابتهای كاپ آسیا است كه شهریور ماه برگزار خواهد شد و برای حضور توانمند در این مسابقات 14 دوره اردو در نظر گرفته ایم كه ضمن تمرینات بسیار خوب بدنسازی و افزایش قوای قلبی عروقی بازیكنان به لحاظ تكنیكی و تاكتیكی به شرایط مطلوب نزدیك شویم.

مسابقات كاپ آسیا 20 شهریور ماه 91 در قزاقستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به اردوهای تداركاتی پیشنهادی برای تیم ملی والیبال زنان اشاره كرد و گفت: در صورت موافقت فدراسیون و شورای برون مرزی همچنین موافقت كشورهای پیشنهادی امیدوارم بتوانیم با تیم های ملی و باشگاهی كشورهای قزاقستان ، جمهوری آذربایجان ، تركیه و صربستان اردوهای مشترك و بازیهای تداركاتی داشته باشیم تا تیم ملی با آمادگی و خودباوری بیشتری در مسابقات كاپ آسیا شركت كند.

سودابه باقرپور و مهناز بهشتی زاده(مازندران)، سیده رحیمه نبوی(سمنان)، فرزانه صفری، فرزانه مرادی، نجمه عابدیان و زهره حمامی(اصفهان)، زهرا عرب شاهی(سیستان و بلوچستان)، نغمه مجیدی، تینا مژگانلو و فاطمه ایدلخان(خراسان رضوی)، مینا جعفری، غزاله نجاتی، یاسمن ناظری، مهسا دولتی، دنیا كتمان و پرستو مرادی(تهران)، مینا الی بغلانی پور(خوزستان)، راضیه صادقی و مهسا آراسته(قم)، نیلوفر حجتی و سمیه سپه وند(لرستان)،مریم جمال راسخ(گیلان)، مریم یكتایی(آذربایجان غربی)، شادی جهانگیر، زهرا احمدزاده، مریم صادقی و هاجر كاشی(البرز) نفرات دعوت شده به این اردوی مقدماتی هستند.

این اردو كه از نهم فروردین در تهران برگزار شده تا دوازدهم فروردین ماه ادامه دارد .

1828*





:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: